sobota, 8 kwietnia 2017

10 rzeczy które mnie uszczęśliwiają

♥ Witajcie Kochani
 Jak tam u Was wiosna ?
U mnie na początku Kwietnia pogoda była wspaniała, wszyscy chodzili z krótkim rękawkiem. Niestety potem się już trochę pogorszyło i pogoda zaczęła się psuć. Rankiem zamiast 10 stopni, widziałam na termometrze 4 stopnie. Zamiast pięknego słońca był wiatr i deszcz. Dziś pogoda jest już fajniejsza, bo słońce zaczęło świecić. Mam nadzieję, że w tym roku nie przywitamy świąt wielkanocnych śniegiem.  
Co do świąt, nie mogę się już ich doczekać
Na dzisiaj przygotowałam dla Was post z 10-cioma rzeczami które sprawiają, że mam ochotę śmiać się i uśmiechać.
Zapraszam do dalszego czytania 


1. Obecność kakao o poranku.
Gdyby nie ciepłe kakao, nie wiem jak bym praktykowała w ciągu dnia. Ono zawsze potrafi podnieść na duchu.

Zdjęcie nie jest moją własnością, znalazłam je na google grafika


2. Słońce/Ładna pogoda.
Gdy widzę 20 stopni i świecące słońce, od razu mam ochotę brać trampki, lekki sweterek i iść na świeże powietrze.


3. Słodycze 
Słodycze.... One zawsze potrafią poprawić humor. Choć chyba każdy zna takie powiedzenie  ,,Co za dużo, to nie zdrowo'' słodycze są dobre, ale w zdrowej ilości. 

Zdjęcie nie jest moją własnością, znalazłam je na google grafika

4. Obecność przyjaciół
Jest to wspaniałe uczucie kiedy wiemy, że mamy z kim iść na lody, czy wygadać się z problemu.

5. Wakacje 
Choć wiem, że do wakacji bliżej, niż dalej.  Nie mogę się ich doczekać. Zawsze kiedy mam już za dużo na głowie, powtarzam sobie, że ma parę miesięcy będę mogła leżeć na słońcu, czy wychodzić na basen.

6.Blogowanie
Zawsze kiedy wchodzę na mojego bloga,  którego sama stworzyłam i nadal, którego mam ochotę pisać, uśmiecham się. Jest to coś wspaniałego. Bardzo kochane są też wasze komentarze, bo każdy komentarz zawsze podnosi mi inspiracje i wenę do pisania. Cieszę się, że moja pasja podoba się innym, którzy chcą to czytać i komentować. 

7. Obecność zwierzaka 
 No tak, zwierzak jest to najlepszy przyjaciel człowieka, zawsze kiedy chcemy się komuś wygadać, lub wyżalić, poprawia nam to humor. Kiedy wygadamy się np. psu, będzie nam lepiej, bo podzieliłyśmy się tym z kimś i mamy pewność, że zachowa to na zawsze w sekrecie.


8. Ładny wystrój
Dokładniej to wystrój pokoju, każdy chce mieć ładne, czyste miejsce. Swój własny kąt gdzie może siedzieć. Pokój jest to magiczna kraina która jest tylko nasza. 
Zdjęcie nie jest moją własnością, znalazłam je na google grafika

9.  Zdjęcia/Albumy
Teraz to chyba bardziej praktykują photo booki, lub prywatne konta na instagramie. Mało osób ma teraz albumy, ale zdjęcie w albumie, czy w photo booku, to zdjęcie. Zawsze mamy z nim jakieś przeżycia, czy powiązane historie. Choć wydaje mi się, że zdjęcia w albumie są wspanialsze, bo jest to pamiątka papierowa, która nie zginie nam, przy np. zepsuciu  komputera.

10. Rzeczy które zaplanowałam i udało mi się zrobić.
Miałam kilka celów na rok 2017, na początku tylko leżały, ale potem jakoś sama do nich zajrzałam i staram się je wykonywać. Jest to na prawdę miłe uczucie, jeżeli coś nam się uda.
Zdjęcie nie jest moją własnością, znalazłam je na google grafika


Mam nadzieję, że dzisiejszy post Wam się podobał.
Jeżeli chcecie też możecie pisać w komentarzach, rzeczy które sprawiają, że wychodzi Wam uśmiech na twarzy.
Życzę udanego weekendu.
Pozdrawiam
Julaa Julka 
 

33 komentarze:

  1. Świetna lista! Czytając tę listę bardzo się zdziwiłam ponieważ większość punktów uszczęśliwia również mnie. :P Uwielbiam słodycze i spędzanie czasu przyjaciółmi, ładna pogodę, wakacje i ładny wystrój. :D

    Obserwuje, pozdrawiam i zapraszam do nas! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Też czekam na święta, chociaż zaraz po nich czekają mnie egzaminy :/ Post bardzo fajny ;) Ładna pogoda, słodycze i wakacje również mnie uszczęśliwiają :D

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ja egzaminy mam za rok hah

      Usuń
  3. Mam bardzo podobnie :) Dodałabym jeszcze tak ogólnie pasje i... zakupy :D

    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale bym chciała sobie poleżeć na słońcu i poczytać...Fajny pomysł na post ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak! Większość z tych rzeczy uszczęśliwia także mnie. :D

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak, słodycze i słoneczko to zdecydowanie wywołują uśmiech na mojej twarzy!

    MÓJ BLOG :)[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie słoneczne wakacje to coś co od razu mnie uszczęśliwia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Following your blog via The Blogs List in Blogs Showcase
    from now on! - Chic Poradnik
    Subscribe?

    OdpowiedzUsuń
  9. wystarczy mi słońce z rana i już wstaję z uśmiechem!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mamy wiele wspólnych uszczęśliwiaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Same świetne rzeczy! Ja z rana piję inkę czekoladową ale kakao też bardzo lubię :) pogoda również bardzo mnie uszczęśliwia czekam na słońce i upały!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodycze to moje uzależnienie :D uwielbiam gdy pojawia się słońce i mogę wyjść w samej bluzie lub krótkim rękawku na dwór :)
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysł na wpis :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny, wesoły post :D Widzę, że cieszą nas podobne rzeczy, mnie najbardziej chyba przyjaciele (i w sumie kawa życiem xD).
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę fajne rzeczy ^^ Mnie najbardziej uszczęśliwiają chyba słodycze, blogowanie i przyjaciele :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dokładnie to samo ja też mogłabym wymienić :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na ten rok na razie mam postawiony jeden wyraźny cel i się go trzymam, a kiedy udaje mi się go choć w jakiejś części przybliżyć jestem zadowolona :). Ja także, gdy świeci słońce od razu mam energię do życia :D. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie uszczęśliwiają te same rzeczy, które tu wymieniłaś :)
    Jak dobrze, że pojawiły się już kwiaty na polu- od razu widać, że wiosna już jest :D
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Great post!:D
    If you want that we follow each other,let me know by leaving a comment here ---> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/10/first-giveawaaaay-halloween-with.html
    (Btw, that giveaway is over)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie też uszczęśliwiają słodycze i zwierzaki. :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Nas również uszczęśliwia słoneczko, jak tylko się pojawi humor od razu lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie najbardziej uszcześliwiają podróże - mogę wtedy chociaż na chwile zapomnieć o pracy, studiach i wsyztskim innym,z ztym sie stykam na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  23. Każdy znajdzie kilka rzeczy, które też działają na niego kojąco i uszczęśliwiaja;)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładna pogoda za oknem zdecydowanie mnie też uszczęśliwia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny wygląd bloga, mogę wiedzieć jaki to szablon? ja dopiero zaczynam i średnio się orientuje, ale również mimo wszystko zapraszam do siebie http://blackbalba.blogspot.com/
    Obecność zwierzaka, piękna pogoda i słodycze również mnie uszczęśliwiają :)

    OdpowiedzUsuń
  26. dziękuję :*, desing jest robiony na zamówienie i wszystkie te bajery i dodatki, przez paule cierpiak. W menu znajdziesz zakładke ,,szablon'' która Cię przekieruje do jej bloga.
    O ile mi wiadomo to to wszystko było tworzone na szablonie prostym, ale nie jestem pewna.

    OdpowiedzUsuń
  27. Słodycze i słońce jest w stanie mnie najbardziej uszczęśliwić. mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna lista ! Słodycze absolutnie moim nr1!


    Zapraszam do mnie !
    http://aleksandraweronikaplaziak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .