czwartek, 13 kwietnia 2017

Easter inspirations+pomysł na prezent

♥ Witajcie Kochani 

Święta wielkanocne, już za kilka dni. A wiadomo, iż Wielkanoc jest najważniejsze z świąt.
Przygotowałam dla Was specjalnie na zbliżające się święta, inspiracje i pomysły na prezent.
Chciałabym jeszcze podkreślić, że wszystkie zdjęcia i obrazki znajdujące się w tym poście, nie są moją własnością. Wszystkie obrazki wyszukałam na google grafika.
 
Zapraszam do dalszego czytania

~~ Inspirations ~~



~~Prezenty~~
 
  1. Zdjęcie na drewnie lub płótnie 
Takie zdjęcia są na prawdę piękne i z pewnością osobie, której wręczamy upominek bardzo sie taki prezencik spodoba.

2. Perfumy/woda toaletowa
Każda kobieta/ dziewczyna lubi popryskać się ulubionym zapachem, ten prezent to tez będzie dobry pomysł. 

3. Czekoladki
Nie takie zwykłe, tylko np. W jajku, lub czekoladki z napisem.

4. Kominek do wosku i woski
 Kominek jest to wspaniała dekoracja każdego pokoju, dodaje uroku i dzięki woskom unosi się piękny aromat.



5. Instax mini
To jest już trochę droższy prezent, ale jeżeli obchodzisz święta Wielkanocne na bogato, to ten mini aparacik też będzie wspaniałym prezentem.
6. Case na telefon
Jeżeli znasz rodzaj komórki osoby,  której chcesz wręczyć prezent, to case może być dobrym pomysłem.

7. Bon podarunkowy/karnet np. do siłowni
Jeżeli nie chcesz nic kupować, bo boisz się, że nie trafisz w gust osoby. Warto pomyśleć nad bonem upominkowym np. do ulubionego sklepu.

8. Biżuteria
Zegarek, kolczyki, naszyjnik zależy co dana osoba nosi. To też może być dobry prezent, wystarczy przejść się po paru sklepach.
 

 Mam nadzieję, że dzisiejszy post Wam się podobał
Życzę udanych Świąt Wielkanocnych, mokrego dyngusa i bogatego zajączka.
Pozdrawiam
Julaa Julka <3 
 

37 komentarzy:

  1. ja nigdy nie dostaje ani nie daje prezentów na wielkanoc, ale ciekawe inspiracje :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taki kominek i bardzo go lubię :)
    U mnie na "zajączka" dostawało się przewaznie słodycze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje ;)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne pomysły na prezenty :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. To zdjęcie na drewnie wygląda cudownie. Sama chciałabym dostać taki prezent! Piękne inspiracje, uwielbiam święta wielkanocne.
    Życzę miłego dnia!

    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe inspiracje! :D Pomysły na prezenty też są świetne. :)
    Zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałabym taki obrazeczek na drewnie!!! przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne inspiracje :) Wykorzystam chyba ten pomysł na pisanki :D
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze jest problem, by znaleźć jakiś prezent :(
    Na szczęscie na wielkanoc dajemy sobie jedyne cukierki czy inne słodycze, więc nie ma takiego bólu :p

    Zapraszam na nowy post! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysły:)
    Najbardziej byłabym zadowolona z bonu podarunkowego:)
    Obserwuję i liczę na rewanż!:)
    Pozdrawiam:)
    http://zohanbloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcie na drewnie i instax najbardziej mi się podobają :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej marzę o tym instaxie! ;) super pomysły na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne pomysły! Szkoda, że trafiłam na ten post tak późno, ale z pewnością wykorzystam niektóre pomysły w przyszłym roku :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysły :D
    obserwuję i liczę na rewanż
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja raczej nie dostaję prezentów na Wielkanoc. Ale inspiracje są cudowne i pomysły również. Wesołych Świąt!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie to wszystko piękne i kolorowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę zdrowych, pogodnych i wesołych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Love it soooo much! Anyway, would you like to support each other's blog by following each other? Please let me know, thank you! ❤

    MARY MARÍA STYLE

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł na post! U mnie nie ma tradycji, w której obdarowujemy się prezentami, ale wybrałaś tak uniwersalne prezenty, że w zasadzie na każdą okazję można coś wybrać :) paulacierpiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne inspiracje! Dlaczego nie zajrzałam tu wcześniej ! :C

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. szkoda,że już po świętach :( ale niektóre pomysły na prezent przydadzą się mi również na inne okazje :D
    wojciechowska-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. super pomysły na prezent, szkoda, że dopiero teraz zauważyłam ten post:(

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .