piątek, 21 kwietnia 2017

Koszulka z Time for Fashion- recenzja

♥ Witajcie Kochani 

Na samym początku chciałam się Was zapytać co do desingu bloga.
Chciałabym, aby mój blog nie podobał się tylko mnie, ale i też odbiorcą którzy mają z nim styczność i czytają go. 
Dlatego.....
Jeżeli masz czas, to proszę odpowiedz w komentarzu na trzy pytania
1. Czy podoba Ci się wygląd bloga, jeżeli tak, to co Ci się podoba.. jeżeli nie, to co Ci się nie podoba.

 2. Co byś zmieniła/zmienił ?
3. Czy chciałabyś/chciałbyś abym coś dodała np. instagrama lub jakiś kursor, czy coś...
Zanim jednak zaczniesz pisać to zapraszam do dalszej części posta :)


              
Ostatnio natchnęłam się na Facebooku na stronkę z ubraniami Times for Fashion       
Przeglądałam stronkę już od dawna i bardzo spodobał mi się asortyment, wielkie przeceny i ubrania.
Po długim namyśle zamówiłam dwie koszulki, które są wielkim niewypałem....
Zanim jednak przejdę do koszulek, napisze tylko, że strona jest fajna. Koszulki mają naprawdę fajne, napisy są zabawne, fajne i długo na prawdę bardzo długo myślałam, który napis wybrać. 
Sklep w asortymencie posiada kubki, poduszki, bluzy, crop topy, koszulki z dwoma dekoltami (łódka, klasyczny), zegarki, portfele, plecaki i chyba wszystko już wymieniłam :)   
Czytając opinie, które mieli na prawdę dobre,  doszłam do wniosku, że zamówie te koszulki.
Zamówiłam dwie zwykłe koszulki z dekoltem łódka.
 
W skrócie koszulki nie były warte tej ceny. Za dwie koszulki i przesyłkę zapłaciłam ok. 63 zł+12 zł, dlaczego +12 zł ? zaraz napisze.

Jedna z koszulek była w złym stanie i miała dziurę, dlatego wydrukowałam formularz, wypełniłam i musiałam koszulkę, wraz z formularzem wysłać im z powrotem.

Dekolt nie był obszyty, co powoduje prucie się materiału, do tego wydaje mi się, że taki dekolt mogłabym zrobić sobie sama w domu, bo wygląda jakby ktoś zwyczajnie poprzecinał go zwykłymi nożyczkami.


 

Co do rozmiaru to miałam wielki problem, bo zanim wysłałam tamtą koszulkę i zauważyłam rozprucia. Przymierzałam obie, każda z koszulek miała rozmiar M, a jedna była za duża i wyglądała na mnie jak worek, a druga zarazem była dobra. Nie miały możliwości skurczenia się, bo nie były jeszcze prane. najwyraźniej powstał błąd podczas pakowania ich.





 A oto koszulka:
Zdjęcie z podtytułem ,,Ze strony'' nie należy do mnie znalazłam je na google grafika





 Wybaczcie za słabą jakość tych dwóch zdjęć, ale miałam kłopoty z aparatem.
Chciałabym też bardzo podziękować Dari Kulik za zrobienie pięknej grafiki :*
Oto jej blog: KLIK 
 
Mam nadzieję, że post Wam się podobał.
Pozdrawiam
Julaa Julka



* Post nie był sponsorowany

   
 
 


                                         

46 komentarzy:

  1. Rzeczywiście, dekolt nie prezentuje się dobrze. Dokładnie, jak wycięty nożyczkami!
    Na twoim blogu powiększyłabym czcionkę jaką używasz w postach :)
    Życzę miłego wieczoru!

    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam, że ubrania z tej strony są dobrej jakości :/
    Interesujący wpis, obserwuję od dawna
    ZAPRASZAM DO SIEBIE ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę nie za dobrze to wygląda, a szkoda.
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi dear! You have a fantastic blog:) I really like it!
    Do you want to follow each other? Let me know!
    HAPPY WEEKEND
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  5. Desing na towim blogu jest przepiękny :)
    Co do strony to zastanawiałam się nad kupieniem tam czegoś, ale dzięki tobie już wiem czego mogę się po niej spodziewać :)
    http://natallieisme.blogspot.com/
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że bluzki przyszły w tak złym stanie. Rzeczywiście wygląda to tak jakby ktoś zwyczajnie wyciął dekolt nożyczkami. Co do designu jest okej :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny t-shirt! na pewno sprawdzi się do jeansów i trampek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello dear,
    you have such a fantastic blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie to podjęłam z nimi współpracę, ale koszulek mi nie wysłali. Jak dla mnie to jest to dziwna firma.
    Zapraszam natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. T-shirt swietny w szczegolnosci napis :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi osobiście wygląd Twojego bloga się bardzo podoba, nic nie zmieniaj ;) :)

    Mam prośbę. Założyłam swoją pierwszą stronę na Facebooku, jeśli zdjęcia by Ci się spodobały miło mi będzie jeśli polubisz 🙂 Pozdrawiam
    link: https://www.facebook.com/AgnieszkaNaskretskaFotografia/

    OdpowiedzUsuń
  12. A już byłam skłonna zamówić u nich jakąś koszulkę, a tu okazuje się, że t-shirt jest bardzo kiepskiej jakości
    Zapraszam do mnie -> www.mecosmetics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, nie polecam. Dziś przyszła do mnie koszulka nowa, w ramach, że tamta była dziurawa.. najśmieszniejsze w tym to, że nowa koszulka tez miała dziure....

      Usuń
  13. Według mnie wygląd twojego bloga jest idealny i perfekcyjny. Minimalistyczny, jasny ale dokładny i z przekazem :) Myślę że nic nie musisz zmieniać ani dodawać, bo tak jest dobrze :) ciekawa koszulka, ja od nich dostałam trzy koszulki i zegarek :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. so beautiful and awesome post. Right here is a few beautiful bridesmaid dresses. http://www.bridesmaiddesigners.net/

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello!! I love your blog !! your posts are really very interesting !! I wait in my blog, I have just published a post dedicated to the beauty of our hair. I wait for you
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/2017/04/vuoi-dei-supercapelli-scegli-i.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocza koszulka! :3

    http://klaudencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo podoba mi się wygląd twojego bloga jedyne co bym zmieniła to może kolor z różu na jakiś inny :)
    https://brylancikxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszulka byłaby całkiem ciekawa, gdyby nie ten dekolt i napis, ponieważ zgodnie z pisownią powinno być: Żyję jak, chcę, nie jak wypada. Ale nie żebym się czepiała :P Wygląd Twojego bloga całkiem mi się podoba, nic bym nie zmieniała ;)
    olarey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wspominam tego sklepu dobrze :)
    Wygląd bloga bardzo ładny.

    http://kierunkowy-48.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słabo z tym dekoltem, ogólnie te niektóre internetowe sklepy wyglądają bardzo źle :/.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że tak samo nie wygląda ładnie w rzeczywistości co na stronie.
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się wygląd twojego bloga bardzo podoba i nic bym nie zmieniała.Cudowna koszulka<3 Obserwuję kochana.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląd bloga jest bardzo fajny, szkoda że wyszło tak z tymi rozmiarami
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Też mam od nich koszulkę i po pierwsze: ogromne rozmiary, a po drugie: faktycznie ich wykończenie nie wygląda zbyt estetycznie :/

    MÓJ BLOG
    INSTAGRAM
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  25. Nice review dear :D I didn't know this brand!!!

    I'm new GFC follower :D Hope you can follow me back <3

    NEW REVIEW POST | Keratin Hair Finisher, Does It Work?
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja za każdym razem mam problem z tą firmą... Zawsze zapominają wysłać mi moje zamówienie. Po miesiącu oczekiwania dopiero mi je wysyłają... Bluzki u Ciebie faktycznie wyglądają jakby były wycięte...

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz piękny wygląd bloga <3
    obserwuję i pozdrawiam:)
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Blog jest przepiękny!! Myślę, że nie musisz nic zmieniać. Ja ewentualnie zmieniłabym kolor czcionki w postach na czarny, żeby się lepiej czytało,ale to drobiazg ;)
    Co do koszulki to dekolt faktycznie masakra :( Fajnie że o tym napisałaś, nigdy tam nic nie zamówię ;)

    In love witch dreams --> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .