niedziela, 30 kwietnia 2017

Testuję różne Lifehacki

Witajcie Kochani

Za  dokładnie 6 dni będziemy świętować roczek mojego bloga. Uważam, iż szybko to zleciało. Pamiętam jeszcze dokładnie swój początek, kiedy skakałam z radości gdy ujrzałam pierwszego obserwatora. Nie będę tutaj za dużo zdradzać, bo mam w planie zrobić specjalny post na tę okazje.
Kończąc ze wstępem, który nie za bardzo jest na temat. Zapraszam na post, w którym opiszę swoje wrażenia po testowaniu różnych urodowych, dziwnych i praktycznych LifeHacków.


LifeHack #1
Pasta do zębów na usta.
Czytałam gdzieś o tym lifehack'u, trzeba wziąć trochę pasty i rozsmarować na ustach. Usta podobno mają być nawilżone i odżywione.

Lifehack uważam za zaliczony, pasta szybko wysychała i gdy się ją zmyło, usta były nawilżone i odświeżone aromatem mięty. Po tej kuracji polecam nałożyć na usta wazelinę lub inną pomadkę, bo mogą być podrażnione.

  LifeHack #2
Brokatowe paznokcie.
Chodzi w tym oto....., jeżeli nie masz brokatowego lakieru, a nie chcesz wydawać na taki. Zrób sobie go sama z brokatu i bezbarwnego lakieru.
Więc tak,  do tego lifehack potrzebowałam:
- Brokat w kleju lub sypki ( bardziej polecam w kleju)
- Lakier bezbarwny ewentualnie kolorowy.


 Chciałam zrobić zdjęcia jak tworzyłam te paznokcie, ale trzeba było działać szybko, więc ujrzycie tylko efekt końcowy.
 Lepiej to wygląda w rzeczywistości, niż na zdjęciach.
Jak to zrobiłam ? 
Wystarczy pomalować bezbarwnym lakierem paznokieć i nie dotykając paznokcia dać trochę brokatu, po 2 sekundach można lekko palcem rozsmarować brokat i czekać, aż wyschnie.
Lifehack uważam za zaliczony. Tylko pamiętajcie, by robić każdy palec oddzielnie.
 
 Lifehack #3
Świeczka (podgrzewacz) na butach.
W tym hacku chodzi oto, że wyciągając z tego plastikowego opakowania ze świeczki ( powinien nam zostać tylko wosk) dokładnie i grubo  pocieramy buty. W ten sposób, ochronimy obuwie przed zabrudzeniami i wodą. Łatwo sprawdzić, czy dobrze zabezpieczyliśmy buty, wystarczy polać je wodą, jeżeli woda spływa i nie zostaje na obuwiu znaczy, że jest dobrze :). Gdy  woda wsiąka w but oznacza, że musisz dać więcej wosku.

 Lifehack uważam za zaliczony.

Lifehack #4
 Wyschnięty tusz do rzęs.
Czytałam, aby temu zaradzić wystarczy do tuszu dać parę kropel kropli do oczu.
 Znalazłam wyschnięty tusz, i muszę przyznać, trochę tych kropel musiałam dodać. 
Lifehack uważam za zaliczony.

Lifehack #5 
Zły podkład.
Jeżeli masz podkład który totalnie nie jest dobrany do twojej cery.
Podobno wystarczy zmieszać z naszym podkładem jaśniejszy puder lub cienie do oczu
  Miesznaka                                                                                                       Oryginalny
Nie wiem, czy to ja coś zrobiłam źle, czy ten lifehack po prostu się nie sprawdził, ale nie wyszło mi to,  tak jak chciałam. Różnica odcieni jest minimalna, a na skórze ta mieszkanka weszła pod odcień żółtego.
Lifehack uważam za niezaliczony.

 Na samym końcu zapraszam Was na mojego instagrama, aska i twittera

 Sprzedam też torby z Milki i z Oreo za 20 zł, chętne osoby zapraszam do skontaktowania się ze mną poprzez wiadomość e-mail julaa.julka@vp.pl

Mam nadzieję, że dzisiejszy post Wam się podobał.
Życzę udanych świąt :) 
Pozdrawiam
Julaa Julka
 

52 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam potrzeby mieszania podkładu, zawsze trafiam akurat na dobrze dobrany. Jeśli chodzi o pastę pierwszy raz słyszę o takim zastosowaniu! O wosku na butach słyszałam, aczkolwiek też nigdy nie robiłam. Pomysł z brokatowym lakierem wydaje się być naprawdę fajny!
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  2. Znałam ten z tuszem i pastą do zębów :D Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega przydatne lifehacki z chęcią przetestuję:)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten lifehack z pastą do zębów na ustach muszę koniecznie wypróbować! genialny post ;*

    Książka na wattpadzie "Magnetism of Hearts" <--- Zachęcam do przeczytania, będę mega wdzięczna za każde wejście! <3

    http://aaabydidi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesting post, I like to see when people try some life hacks :)


    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog ^^
    www.infashionchains.com

    OdpowiedzUsuń
  6. o niektórych nawet nie słyszałam ;) ciekawy post!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatni lifehack mi się przyda :D Z tym wpisem spadłaś mi z nieba :D świetne post ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na szczęście nigdy nie musiałam mieszać podkładu, zawsze jakoś trafie na odpowiedni do mojej cery ;P Bardzo przydatne lifehacki! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny i ciekawy post :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny hack z tym woskiem na buty! Muszę wypróbować ;)
    U mnie też niedawno pojawił się taki post, zapraszam ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello dear,
    you have such a fantastic blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    OdpowiedzUsuń
  12. O lifehack'u z woskiem słyszałam, ale nie próbowałam, natomiast ten z pastą do zębów wydaje się ciekawy. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znałam żadnego, ale myślę, że spróję :D

    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam kochane do obserwowania, bo jeszcze tylko 12 i będzie nas 200 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Znałam tylko ten z tuszem do rzęs i brokatowym lakierem :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post, odważny. Słyszałem i używałem lifehacka z pastą na ustach. U mnie się nie sprawiło. Usta były lekko wysuszone i mimo pomadek nadal czułem dziwne odczucie mięty

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Znałam wszystkie te lifehacki, ale raczej z nich nie korzystam :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/byam-w-anglii.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę przyznać, że post pomysłowy i rzadko się z takimi spotykam w polskiej blogosferze - kto wie, może kiedyś któryś z "lifehacków" wypróbuję, aktualnie mam sporo czasu. ;)
    Ogółem blog ciekawy, więc obserwuję - czekam na nowe posty. :)
    Pozdrawiam!
    Haniko
    http://przygodyashley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wosk na buty... ciekawe :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. ooo, najbardziej spodobal mi sie ten pomysl z dodaniem kropli do oczu do tuszu do rzes :D musze to wyprobowac ;)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią, buuziaczki!
    http://justemsi.blogspot.com/2017/04/wear-black-or-stay-naked.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana ja już Cię od dawna obserwuję :* :)

      Usuń
  22. To z tuszem chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello my dear,
    what a really interessting blogpost- I love your blog and I am following you now;)
    Have a nice day;)
    Isa
    www.label-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Koniecznie muszę przetestować ten pomysł z tuszem do rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lifehack z brokatem i bezbarwnym lakierem wydaje się dobry, muszę wypróbować.
    https://imcaroline14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Niesamowity blog! Wszystko dopracowane do perfekcji! Jestem pod wielkim wrażeniem. Super!;)
    http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę wypróbować trik z woskiem i butami!
    Zaprasza: https://oczamimalilaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. It looks like a nice product (:

    CM | XIII.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie powiem, przydatny wpis
    Pozdrawiam, Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy post. Mnie najbardziej zainteresował sposób z butami i woskiem :)
    Aleksandra (SETNY-menty)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny sposob z podkladem . Dla mnie zawsze podklad jest albo za pomaranczowy albo za zolty albo swinkowo rózowy haha napewno będę probowac . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny blog :)
    Zapraszam w wolnej chwili do nas
    ***KLIK***

    OdpowiedzUsuń
  34. Z tą pastą i tuszem to i ja muszę spróbować :D
    wojciechowska-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .