piątek, 26 maja 2017

203 obserwatorów ♥- Szczęście ?

♥ Witajcie Kochani ♥

Wybaczcie za słabą aktywność na blogu( postaram sie to nadrobić), ale ostatnio mam bardzo dużo na głowie, za niedługo też planuję wyjazd, więc będzie kolejna photorelacja, w poniedziałek mam już w planie napisać wishlistę.
 Przechodząc do tematu.....
Jesteście bardzo kochani !, serdecznie dziękuję, bo od niedawna wybił rok mojego bloga, a tu jeszcze 203 obserwatorów. Gdyby ktoś mi to powiedział parę miesięcy temu, nie wiem, czy bym uwierzyła.
Jestem na prawdę wszystkim bardzo wdzięczna i bardzo, bardzo, bardzo dziękuję ♥
 Dziś krótszy post, bo niestety brak czasu, ale jak już wspominałam nadrobię to :)
Pomyślałam, że dziś będzie taki jakby ,,pogadankowy post'' gdzie po prostu napiszę swoją myśl na jakiś temat.
Tym tematem będzie szczęśliwe życie.

Życie.., czy szczęśliwym życiem można nazwać nieskończone bogactwo, ale samotność lub bieda, ale z rodziną ?
Każdy ma swoje odczucia.
Czy pieniądze mogą dać nam szczęście?,  noo z punktu widzenia tak, bo jak mamy pieniądze, mamy rzeczy na, które byśmy sobie nie pozwolili. Ale, czy to jest szczęśliwe życie?- nieróbstwo, i tylko wydawanie kasy ?
Moim zdaniem każdy powinien interpretować słowo szczęście jak chcę.
Ja uważam, że szczęścia nie da nam najdroższy samochód. Tylko np. przejażdżka z maluchu z przyjaciółmi.
Bo trzeba pamiętać, że bogactwo do niczego nie prowadzi, no tak fajnie się mówi, przecież pieniądze są ważne, ale kiedy będziemy mieć tych pieniędzy pod dostatkiem i wszystko podawane na ,,tacy'' jacy się staniemy ? - chamscy ?, rozpuszczeni ?, może nawet leniwi ?
Przyjaciele, rodzina ? to moim zdaniem jest najważniejsze, można być nawet biednym, ale mieć kochającą rodzinę.
Moje życie jest szczęśliwe kiedy budzę się rano słyszę głosy swojej mamy i mam ku boku przytulającego się psa. To jest dla mnie szczęśliwe życie. Pieniądze też są ważne, ale chyba nie najważniesze.


To na dzisiaj wszystko
Napiszcie w komentarzach co wy sądzicie o szczęśliwym życiu ?
Pozdrawiam
Julaa Julka

31 komentarzy:

  1. Gratuluję tylu obserwatorów i życzę jeszcze większej liczby! Szczęśliwe życie to zdrowie i miłość. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci jeeeeszcze więcej obserwatorów i kolejnych lat bloga :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisałam kiedyś post o szczęściu. Mam na ten temat właściwie takie samo zdanie jak Ty :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje statystyk i życzę kolejnych lat w blogosferze :)
    Szczęśliwe życie? Myślę, że jestem jego posiadaczką.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację! Czekałam na ten moment, kiedy pojawi się tu ponad 200 obserwatorów i proszę bardzo! Zasłużyłaś, wydajesz się być bardzo sympatyczną osobą, piszesz z sercem i poruszasz istotne tematy. ♥
    pozdrawiam, zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Już 204 :*
    Gratuluje i życzę ci dalszych sukcesów ♥


    Mój blog.Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje :) ja mogę na chwilę obecną powiedzieć, że mam szczęśliwe życie, bo niczego mi nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje z powodu takiej ilości obserwatorów! ;) Oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację, każdy może inaczej zdefiniować swoje szczęście. Dla mnie życie byłoby puste jeśli nie miałabym przy sobie rodziny i przyjaciół. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję obserwatorów :) życzę Ci jak największej liczby
    szczerych czytelników, bo to jest duma każdego blogera :)
    masz cudowne podejście do życia tak trzymaj!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję kochana i życzę samych sukcesów!
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo zainteresował mnie Twój blog <3
    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję :)
    Szczęście może nam zapewnić tylko prawdziwa miłość. Pieniądze, ciuchy, itp dają tylko chwilowe szczęście, które przemija.
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .