sobota, 6 maja 2017

♕ Rok bloga ! ♕

♥ Witajcie Kochani ♥

Tak to już dziś !
Dzień, który jest dla mnie bardzo wyjątkowy. Dokładnie w tym dniu opublikowałam swojego pierwszego posta na tym blogu. Jest mi na prawdę bardzo miło i bardzo, bardzo, bardzo dziękuje  wszystkim za wsparcie, komentowanie, kochane słowa, obserwowanie. Każdy osobny komentarz i każda osobna obserwacja jest dla mnie powodem wielu radości i uśmiechu. 
Nie składam sobie gratulacji, ale przede wszystkim Wam. Bo gdyby nie  wy... usunęłabym pewnie bloga. To dzięki Wam, mam motywacje i chęci do pisania. Każdemu z osobna z całego serduszka bardzo, bardzo dziękuje. 


Blogowanie wiele mnie nauczyło, poznałam wiele wspaniałych osób.
Przede wszystkim, bardziej zaczęłam otwierać się do ludzi i spostrzegać świat z totalnie innej perspektywy. Pisanie bloga..., swojego małego zakątka w tym całym internecie, jest wspaniałe... nie chodzi w tym tylko o zbieranie pieniędzy, czy zbieranie ,,darmowych ciuszków'' tu chodzi o coś innego. O pasje.. o chęć dzielenia się z nią z innymi ludźmi, którzy dzielą się ze sobą swoimi poglądami i przeżyciami. 
Mam nadzieje, że nie zanudziłam Was swoim pisaniem :)
Sporządziłam teraz statystyki .. Co się działo tutaj przez rok - Zapraszam ♥

W ciągu roku:
Opublikowanych postów: 61
Waszych komentarzy: 2834
♥♥♥
Nagłówki:





 
Co do współprac.... Moją pierwszą współpracą była współpraca z iILUVEart, wtedy chyba pierwszy raz zrozumiałam ,, o co chodzi z tymi współpracami'' zakładając bloga nie miałam zielonego pojęcia co to jest. 
Kolejną była firma Wax produkująca kosmetyki do włosów, potem Zaful.com, bispol, yoins.com, bandgood.com ... i chyba wszystkie wymieniłam :)

Jestem zadowolona, że udało mi się jednak nie poddawać,  mój ulubiony cytat ,,Never Give Up'' bardzo mnie motywował i nadal motywuje :)

Co do mojego blogowego marzenia ?
Spełniło się :), chciałam mieć te 100 obserwatorów i świętować pierwszą rocznicę.

Moje kolejne blogowe marzenie ?
Przede wszystkim, chciałabym nadal pisać i prowadzić tego bloga, bo to jest coś... co na prawdę sprawia mi wielką przyjemność. 
Chciałabym też, mieć te 200 obserwatorów :) i na prawdę malutko już brakuje, bo tylko 9 osób. ♥

Mam nadzieję, że dzisiejszy post Wam się spodobał.
W kolejnym poście, będzie coś o marzeniach, więc mam nadzieję, że też Wam się spodoba.
Jeszcze raz każdemu bardzo dziękuję
Życzę udanego weekendu.
Pozdrawiam
Julaa Julka ♥




86 komentarzy:

  1. Gratuluję! Mam nadzieję, że ja dotrwam do tego roku, bo miałam ostatnio trzymiesięczną przerwę. <3
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Sobie tez powinnaś zawdzięczać to wszystko, bo gdybyś nie była zaparta do tworzenia bloga, nie miałby jak się rozwijać!
    Pozdrawiam, Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, wszystkiego najlepszego dla bloga! Super, że tyle wytrwałaś! Życzę kolejnych wielu, owocnych lat w twórczości! <3 <3 <3

    mydreamsmyrealityy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję roku bloga i powodzenia w dalszym blogowaniu!

    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję roku na bloggerze i życzę dalszych sukcesów. :) No i oczywiście weny i chęci do dalszego bloggowania.
    Pozdrawiam!
    Haniko
    http://przygodyashley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę wytrwałości dalej
    Pozdrawiam, Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, życzę dalszych sukcesów i determinacji, bo wiem, że jest ona ważna w prowadzeniu bloga.
    Pozdrawiam.
    Belle di Art

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje roczku i zyczę tych 200 obserwatorów
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! W pełni zasłużony sukces, Twój blog jest świetny :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Roczek to całkiem sporo. Czekam na następne urodziny! :D
    Gratulacje! :)
    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ;) gratuluje ;) Oby tak dalej ;)
    U mnie za niedługo też roczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję <3
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję.
      Obserwuję Cię już od bardzo dawna :)

      Usuń
  13. gratulacje i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i życzę powodzenia dalej. Pozdrawiam i zapraszam do oglądania nowego posta https://palinpalin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę powodzenia i wytrwałości w jego dalszym prowadzeniu. Pozdrawiam
    jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! Mam nadzieję,że zaszczycisz mojego bloga swoją obecnością. Ja już obserwuje Twojego i myślę, że jest świetny. Liczę na to, że mój również Ci się spodoba ;)
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulację! I życzę wielu sukcesów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję :) Ja jestem pod wrażeniem rozwoju Twoich nagłówków :) Szkoda, że ja nie mam tak kreatywnych pomysłów :) Każdy jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. gratulacje! ♥
    masz świetnego kreatywnego bloga z cudownym designem, ani mi się waż kiedykolwiek chcieć go usuwać :DDD ♥
    3mam kciuki za dalszy rozwój :) i żebyś dalej była zadowolona z tego co robisz. jak na rok blogowania to, w mojej ocenie, wszystkie statystyki bardzo wysokie :)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :), haha usuwania bloga na razie nie mam w planie, przez dłuższy czas :)

      Usuń
  20. Gratuluję i życzę dużo sukcesów :)
    natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję i życzę dużo sukcesów :)
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje gratulacje kochana!
    Zapraszam do mnie! Dopiero zaczynam ;)
    joannaszymczakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje ;*
    Zapraszam do mnie,

    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję i oby jak najdłużej! :) Kochana, chętnie dodaję Twojego bloga do obserwowanych i zostaję na dłużej. Zapraszam również do mnie, miłego piątku. Buziaki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję i życzę kolejnych lat! ♥

    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję Ci bardzo! Osiągnęłaś niesamowite wyniki, to trzeba przyznać :)
    Oj troszkę Ci się nazbierało tych współprac ;)
    Życzę 200, a nawet więcej obserwatorów:)
    Nagłówki miałaś piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. I love it!! ❤ Have a nice weekend!

    Follow each other? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję! Już niedługo będzie 200 obserwacji. Mój blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  29. Życzę Ci jeszcze więcej wyświetleń i prawdziwych obserwatorów <3

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję! ;D Ja też nie myślałam, że blog zmieni tyle w moim życiu na lepsze, a przede wszystkim, że tak bardzo to pokocham :) A Tobie życzę kolejnego roku z blogiem i tych 200 obserwatorów! ;)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje! Masz niesamowite statystyki :)
    Życzę kolejnych równie udanych lat w blogosferze :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Szczere gratulacje, miejmy nadzieję ze będziesz pięła się coraz wyyżej!:)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .