czwartek, 29 czerwca 2017

Rosegal wishlist

♥ Witajcie Kochani ♥
Temperatury rosną, u mnie jest mega gorąco. W nocy jest fajnie chłodno, bo przeważnie pada deszcz.
Ostatnio napisała do mnie firma Rosegal z prośbą o przejrzenie asortymentu sklepu.
Nie  miałam nic do zrobienia to  zgodziłam się i przejrzałam sklep.
Asortyment sklepu jest wysoki, i mamy wiele świetnych rzeczy do wyboru. Przedstawie Wam tu teraz parę moich propozycji.

LINK

LINK
LINK
Powyżej przedstawiłam Wam propozycję różnych sukienek.
Jest lato, chcemy pojechać nad morze, na plaże, nad jezioro do tego potrzebny nam jest strój kąpielowy.
Oto moje propozycje:
LINK
LINK
LINK
Oprócz sukienki i stroju na wakacje potrzebujemy też dobrą torebkę.
Oto propozycję:
LINK
LINK

LINK

 Mam nadzieję, że niektóre rzeczy przypadły Wam do gustu :)
Jakie macie plany na wakacje ?

Pozdrawiam
Julaa Julka

88 komentarzy:

  1. Pierwszy strój jest śliczny!
    Do mnie też napisała ta firma, ale musiałam im odmówić, ponieważ nie miałabym kiedy napisać dla nich posta :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne rzeczy, szczególnie torby! Obserwuję i czekam na więcej postów:)
    Pozdro,
    Julia z morovv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Same fajne rzeczy! Ostatnio rozglądam się za podobną torbą :) Ten bordowy strój z koronką widziałam dziś u kogoś na plaży :D Super jest!
    Miłego dnia! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. poklikane!
    Ja na wakacje jadę do Bulgarii, Zakopanego lub nad morze i idę do Częstochowy ^^
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, Bułgaria super miejsce, chciałabym tam kiedyś pojechać

      Usuń
  5. Świetne rzeczy!
    Oczywiście pomagam-klikając :)
    Moje plany na wakacje są bardzo spontaniczne.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. stroje mają cudne <3
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne stroje kąpielowe ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam Cię poinformować, że wygrałaś wlepki + niespodziankę na moim blogu ^^
      W celu odebrania nagrody skontaktuj się ze mną poprzez fanpage! Pozdrawiam ♥

      Usuń
  8. Myślę, że sukienka z flamingami zrobiłaby hit na wakacjach 2017, a stroje kąpielowe to prawdziwe cudeńka :) Pozdrawiam
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta długa sukienka jest piękna ;) Gdybym nie była taka niska to długie sukienki zajmowałyby pół mojej szafy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej spodobały mi się stroje kąpielowe. Są naprawdę świetne!
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Same perełki! Pierwszy strój jest przepiękny. Kliknięte! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne ciuszki!:)

    Zapraszam do siebie, wróciłam na bloga! VAYNV

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne rzeczy, też wchodziłam na ich sklep, zapraszam do siebie :)
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w drugiej sukience cudowna!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwsza sukienka w kwiaty wygląda obłędnie, taką chętnie bym przytuliła:)
    co powiesz an wzajemną obs? daj znać, buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Stroje kąpielowe są mega! :)

    xxPozdrawiam, zostaję na dłużej :)

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/06/nowosci-pielegnacyjne-neutrogena-evree.html

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie tak nie jest gorąco. Świetne rzeczy.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe propozycje. Podoba mi się motyw flamingów. :)
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super jest ten bordowy strój!
    Zapraszam do mnie♥
    http://pacholczakphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne rzeczy :) stroje i torebki bardzo mi się podabają :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo podoba mi się bordowy strój! obserwuję kochana:*

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładne rzeczy :)
    Oczywiście poklikałam a co do planów wakacyjnych-praca,praca chociaż może dostane jakieś wolne;)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo śliczne poklikane.
    Zapraszam ciebie do mnie może ci się spodoba i zostaniesz na dłużej, pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajne ciuszki! Udanych wakacji!:*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czarno-biały kostium bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  26. torba z pomponami bardzo mi się podoba ;) poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne rzeczy! Poklikane <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Stroje i ostatni plecak są przepiękne :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  30. swietne rzeczy, poklikalam!:) pozdrawiam, czekam na kolejny wpis

    +zapraszam do siebie, miło jakbyś została na dłużej:) Niedługo pojawi się konkurs tylko dla moich obserwatorów więc zachęcam do wzięcia udziału! REYVZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny ten pierwszy strój kąpielowy!:)
    Zapraszam na naszego bloga:
    protistskitchen.blospost.com

    OdpowiedzUsuń
  32. piękna estetyka bloga, i świetne propozycje, najbardziej podoba się nam pierwsza sukienka, jest niesamowicie kobieca !
    liczymy, że zajrzysz też do nas i zostawisz coś po sobie : http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Poklikałam. Stroje bardzo mi się podobają (szczególnie ten pierwszy) :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow dear, post is great and photos are amazing, I'm in love :)
    I'm following you, how about to follow me back, I would be glad,and we can become good blog friends? <3

    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne rzeczy :D Piękna jest ta długa sukienka.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. stroje kąpielowe są obłędne!!
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Druga sukienka bardzo mi się spodobała, urzekła mnie :)

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne rzeczy :D
    Trzecia sukienka mega <3

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Co do pogody - zgadzam się. Nie przepadam za wielkimi upałami, bo źle się śpi, ale teraz jest dobrze. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie! Podoba mi się to, co wybrałaś i chętnie kliknęłam w linki. Jeśli chodzi o wakacje, to właśnie jestem po wyjeździe i na tę chwilę planuję tylko odpoczynek w domu. :D Trzymaj się! The Yellow

    OdpowiedzUsuń
  40. Great post, I like it very much. I love this.
    I would be glad if you would follow. We can be a good blog friend.
    Following you.
    Follow me back <3
    Kisses

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. u mnie pogoda jest zmienna jak kobieta! Świetna lista! Bardzo podoba mi sietn trzeci czerwony strój kąpielowy :d
    ---
    https://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. your post very good and very nice. See Every Dress on the Red Carpet and you want more fashion styles ideas check this Blog lifestylebean.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Super lista jestem zakochana w tych torbach.
    juie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawa wishlista, bardzo ładne stroje kąpielowe :) ja już zamówiłam dwa na lato, które stały się moimi ulubieńcami :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. 1 sukienka - bajka! ;)
    Poklikałam
    http://mondayxmorning.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Amazing wishlist! Those bikinis are awesome! :)
    I'm following you, I hope you can follow me back! :)

    meg,
    swacre.

    OdpowiedzUsuń
  47. śliczne propozycje:)obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zakochałam się w tym pierwszym kostiumie kąpielowym! Cudowny! Ogólnie bardzo ciekawe propozycje-masz gust! :)

    http://aisakm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Pierwsza sukienka oraz pierwsza torba skradły moje serce! :)
    ROSEGAL jest bardzo wychwalanym sklepem. Wiele osób chwali asortyment, jednak ponoć różnie jest z tymi zamówieniami, bo nie każde dochodzi.
    Na chińskich stronkach można znaleźć naprawdę cudowne stroje kąpielowe w niesamowitych wzorach oraz kolorach :)
    Co do pogody to upały może były. Teraz znów z nimi bywa różnie :/

    Życzę powodzenia i owocnej współpracy!

    Pozdrawiam i udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  50. All the outfit is so beautiful!! Especially the bikini, that is so sexy!!!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .