sobota, 10 czerwca 2017

Summer Tag 2017 & sesja

♥ Witajcie Kochani ♥

Na dziś miałam zaplanowany inny post, dokładniej photo relacje, ale przez moje nieumiejętne przesyłanie zdjęć z telefonu na komputer, wszystkie zdjęcie się usunęły- mam nadzieję, że uda mi się je jeszcze jakoś przywrócić.
Jak photo-relacja nie wypaliła chciałam zrobić sesję na łonie natury, ale niestety zepsuła mi to pogoda.
Myśląc jaki post napisać, ujrzałam, że do zakończenia roku szkolnego i początku wakacji zostało nam tylko 13 dni, czyli nie całe dwa tygodnie. Co znaczy, że warto napisać już ,,Summer Tag'' a żeby to nie był sam tekst bez duszy, zrobiłam ,,mini'' sesje w domu. :)

Rok szkolny się kończy i nauka powoli też, dlatego będę starała się dodawać więcej postów, niż tylko 1 tygodniowo.
♥ Zapraszam do dalszego czytania ♥
                                                              1. Wolisz kiedy jest gorąco, czy zimno ?

Nie lubię kiedy w wakacje jest zimno, ale też nie lubię jak jest mega gorąco. Idealna temperatura moim zdaniem nie powinna przekraczać 30 stopni, ok. 25-27 jest dobrze :)

2. Plaża, czy morze ? 
 Trudny wybór :), lubię leżeć sobie na plaży, ale i też lubię pływać w morzu.
Ale gdybym miała wybrać, to wybrałabym chyba morze.

3. Ulubione zajęcie na lato ?
 Nie lubię siedzieć w domu kiedy jest słońce i piękna pogoda,  lubię wychodzić na miasto z przyjaciółką,  jeździć w różne miejsca, wychodzić na lody, jeździć na rolkach lub rowerze.

4. Wolisz szorty, czy spódnicę
Zdecydowanie szorty, nie za bardzo lubię chodzić w spódniczkach, wolałabym  sukienki.

5. Ulubiony napój i jedzenie na lato ?
Jedzenie ?- to lody ♥, lody oreo, truskawkowe, waniliowe, mango i wiele innych smaków.
A napój to przez całe wakacje piję wodę niegazowaną, ale smakową np. truskawkową. Jeżeli nie mam już smakowej wody, to dodaje do zwykłej np. jakieś truskawki lub cytrynę.

 6.Wybierasz się gdzieś na wakacje? Jak tak,to gdzie?
 Tak wybieram się :), jadę na obóz, ale miejsce to na razie tajemnica :)
Na razie to tylko to mam w planach, ale zapewne jeszcze gdzieś pojadę.

7. Ulubiony letni strój ?
 Szorty i jakaś luźna bluzka np. Crop Top, uwielbiam też chodzić w kombinezonach.

8. Za co kochasz tą porę roku ?
Zdecydowanie za: słońce, ciepło, wolne od szkoły, wyjazdy, leniuchowanie, opalanie, wpływanie w morzu/basenie/jeziorze, brak zadań domowych, wypoczynek, próbowanie nowych rzeczy i wiele, wiele innych :)
9.Czy jest jakaś rzecz, za co nie lubisz lata ?
Lato zdecydowanie uwielbiam, ale jednym minusem jest to, że jest bardzo gorąco i temperatury dochodzą czasami do 45.
 ♥♥♥




 Jak tylko zobaczyłam Hiszpankę, bardzo mi się spodobała. Dlatego wreszcie zakupiłam sobie taką sukienkę z hiszpańskim dekoltem. Jestem z niej bardzo zadowolona :)


Mam nadzieję, że post Wam się podobał.
Życzę udanego weekendu.
Pozdrawiam
Julaa Julka ♥

87 komentarzy:

  1. Ja również nie lubię, gdy żar leje się z nieba, wolę umiarkowane temperatury :) Fajny tag!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy wpis. Na niektóre pytania odpowiedziałabym tak samo jak ty :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię chodzić w sukienkach i jest to moja ulubiona część garderoby <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Great tag dear! Love it. xoxo

    https://lifella2.blogspot.com INTERNATIONAL GIVEAWAY ON MY BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również z racji, że rok szkolny się kończy staram się pisać więcej postów niż jeden tygodniowo :D
    Świetny tag, sama go robiłam dwa lata temu, chociaż wydaję mi się, że rok temu też :p Co do temperatury to faktycznie, jest to jakiś minus, ale mimo wszystko wolę te 45 stopni niż -20 :)
    Śliczna jest ta sukienka!
    Pozdrawiam
    Emilia Matyska, mój blog zapraszam! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Umiarkowane temperatury to zdecydowanie moja bajka - nie przepadam za żarem z nieba, ale też nie lubię, gdy leje deszcz - 15-20*C jest w porządku. :) Lody truskawkowe to życie! Też nie przepadam zbytnio za spódnicami, w którym prawie nie chodzę - natomiast co do sukienek... Zdarza mi się je nosić coraz częściej. A stylizacja bardzo ładna. :)
    Pozdrawiam!
    Haniko
    http://www.przygodyashley.net/off-topic-3-fashion-day-czyli-znajdz-swoja-wymarzona-stylizacje/

    OdpowiedzUsuń
  7. MY też lubimy w szortach! piękna jest ta sukienka!:*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku jaki cudowny post :) Dopracowany do perfekcji! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  10. "Zdecydowanie szorty, nie za bardzo lubię chodzić w spódniczkach, wolałabym sukienki." - jakbym czytała o sobie:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka bomba :) uwielbiam tego typu kiecki :)
    a co do odpowiedzi, w wiekszosci zdecydowanie się zgadzam :*

    www.klaudynka-marcin.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. love the dress! so pretty!

    natalie
    http://www.lucyandtherunaways.blogspot.com | https://www.instagram.com/lucyrunaways/

    OdpowiedzUsuń
  13. your post very good and very nice. See Every Dress on the Red Carpet and you want more fashion styles ideas check this Blog lifestylebean.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka wpadająca w marynarskie klimaty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Upał niestety męczy :( U mnie jest non stop gorąco i niestety z trudem to znoszę, tęsknię za polskim klimatem

    OdpowiedzUsuń
  16. dla mnie temperatura nie przekraczająca 30 stopniu to również idealna pogoda :D
    nie lubię gdy jest za ciepło ani za zimno :P
    oo, jednak co do noszenia spódniczek to nasze preferencje się różnią - ja wolę właśnie spódniczki, bo wtedy czuję się bardziej dziewczęco :)
    przepiękna sukienka *.* wspaniale na tobie leży ♥ dobry wybór!
    pozdrawiam, zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś uwielbiałam szorty, teraz przerzuciłam się na spódnice :)

      Usuń
  17. Bardzo fajnie odpisałaś na pytania. Gdybym miała wybierać między plażą, a morzem to zdecydowanie postawiłabym na morze ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Również nie lubię siedzieć w domu kiedy za oknem jest piękna pogoda.
    Świetny tag!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, że mamy podobne zdanie w wielu kwestiach dotyczących lata. :)
    Piękna ta sukienka idealna na nadchodzące wakacje!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, a tam najnowszy post. :)
    Miłego dnia/popołudnia/wieczoru - Amator-ka
    Www.amator-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ale piękna hiszpanka!
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna sukienka. Moje odpowiedzi na pytania byłyby w większości podobne ;)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz widzę taki tag :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne odpowiedzi. W wakacje nie przeżyje nawet jednego dnia bez lodów, haha :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny tag :) Jeśli chodzi o mnie to od poprzedniego roku przerzuciłam się na spódnice i mam ich obecnie chyba nawet więcej niż spodenek
    Pozdrawiam, Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jednak wole plaże :D

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bezgranicznie zakochana we wszystkich off shoulder !!!!
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurcze, najgorzej, gdy tak się starałaś i wszystko się usunęło... Trzymam kciuki, żeby udało Ci się odzyskać wszystkie zdjęcia! Też uwielbiam morze! :) A hiszpanka nie jest w moim styli, wolę klasyczne wzory, bez pasków i raczej omijam szary kolor szerokim łukiem, ale w końcu każdy nosi, co mu się podoba ;) Ważne, że się w tym dobrze czujesz!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia udało się już odzyskać :)
      Dziś prawdopodobnie będzie post :)
      ~dziękuję ♥

      Usuń
  28. świetny tag :) ja kocham lato, jest to moja ulubiona pora roku i nawet cieszą mnie te upały :) ślicznie wyglądasz sama uwielbiam hiszpanki :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Super blog! Bardzo ciekawy!
    http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też wolę szorty :D
    A co do mojej idealnej temperatury to tak od 30 do 40 stopni. Kooocham upały, haha :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajna sukienka, idealna na lato :) http://main-drag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Także wolę krótkie spodenki i sukienki:D Mam mega dużo planów na lato!
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Pogoda, jak i rożne urządzenia lubią płatać nam figle :) Jednak post, jak najbardziej na plus:)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny Tag. Ja też wolę, gdy temperatura jest optymalna. :)
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. 25-30 stopni to dla mnie najlepsza temperatura :)
    Świetna hiszpanka!
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta sukienka jest śliczna. Masz cudowny blog.


    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładna sukienka ☺️ Skąd ją masz?? Nie masz pojęcia ile ja bym oddała, żeby mieć taką pracę domową i testy raz w miesiącu, a nie zaliczenia co pół roku... WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienkę kupiłam w chińskim w swoim mieście.
      Zaliczenia :( niestety mnie też za parę lat spotkają.

      Usuń
  38. Bardzo pozytywny TAG. Jak tylko przeczytałam w zakładce o miłości do pisania, kliknęłam obserwuj! Kochana napisałam maila, sprawdź pocztę! :)
    BLOG | SKLEP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ♥
      Tak tak, widziałam już maila :)

      Usuń
  39. Oo sukienkę widziałam w Ravenie :D Również mi się spodobała! Super tag, równiez lubię lato za ciepło i wolne od szkoły no i oczywiście lody i maliny <3

    Zaobserwuj jak sie spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja również zdecydowanie wole szorty. A temperatura około 25 stopni jest dla mnie idealna !

    Obserwuję i liczę na rewanżyk,
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja też nie lubię jak w lato jest za gorąco ;) Cieszę się, że będziesz dodawała więcej postów, uwielbiam twojego bloga :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja tak samo nie lubię siedzieć w domu jak jest ładna pogoda :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  43. widze z temperaturą mamy podobnie :D świetna sukienka

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. What a beautiful and cute dress !! Love the dress !!

    OdpowiedzUsuń
  45. Great post and very interesting!
    I'd be happy friendship blogs! I follow you, I hope you will follow me back :)<3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Hiszpanki również kradną moje serce, poza tym bardzo fajny pomysł na post ❤️ Nie należy się poddawać, fajnie ze po tylu nieudanych próbach z postem się nie zniechęciłas
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .