sobota, 24 czerwca 2017

Zamówienie od Gamiss.com

♥ Witajcie Kochani ♥

W końcu nadeszły wakacje !, te upragnione wakacje. Choć muszę przyznać, że jeszcze nie czuję tych wakacji i nie dotarło do mnie, że mam aż 2 miesiące wolnego.
Parę tygodni temu napisała do mnie firma Gamiss.com z propozycją współpracy, pooglądałam i przeczytałam recenzje innych dziewczyn i zgodziłam się.
Spędziłam dużo czasu na oglądanie, bo oglądanie różnych stronek sprawia mi przyjemność :) haha, choć po paru godzinach mam dosyć.
Wybrałam sobie sukienkę, bluzę i koszulkę hiszpankę.
Jak wiecie, lub nie - uwielbiam koszulki z hiszpańskim dekoltem.
 Przesyłka przyszła do mnie dość szybko, bo około tydzień i parę dni.
Paczka była dobrze zapakowana, każdy produkt był zapakowany w swoją solidną folię i wszystkie razem w jednej solidnej paczuszce.
Z ubrań jestem zadowolona, ale dokładniejszą recenzje napiszę pod zdjęciami :)
♥ Zapraszam do dalszego czytania ♥

Na pierwszy ogień może pójdzie hiszpanka


Koszulka jest przepiękna, bardzo mi się spodobała. Jest przewiewna, krótsza i idealnie nadaje się na te letnie gorące dni. Jest cieniutka i przez to troszkę prześwitująca, ale da się przeżyć.
Gdybym miała wystawić ocenę to 5/5
(Linku niestety, ale nie wstawiłam, bo szukałam tej bluzki po sklepie, ale nie umiałam jej znaleźć)

Sukienka z długim rękawem


 Sukienka jest prześliczna, bardzo podobają mi się ubrania z kołnierzykiem. Sukienka kojarzy mi się z typową ,,grzeczną uczennicą'' jedyne do czego mogłabym się przyczepić, to jest to, że materiał jest strasznie ciężki i skóra przez to ,,nie oddycha'' chciałam iść w niej na koniec roku szkolnego, ale niestety jest w niej za ciepło na te 30/40 stopni.
Moja ocena to 4/5

Ostatnia rzecz to Bluza
Musze podwijać rękawy, bo troszkę nie trafiłam z rozmiarem.
Bluza mi się podoba, nie jest w niej ciepło, bo materiał przepuszcza powietrze i jest dość cieniutki.
Ma ściągacze na rękawach i na spodzie.
Sznurki do ściągania kaptura są troszkę słabe, bo gdy przeciągałam je urwały się.
Moja ocena to 4/5


Z zamówienia jestem zadowolona i dziękuję Gamiss.com za przesyłkę.

Życzę udanego weekendu i wspaniałych wakacji :)
Pozdrawiam
Julaa Julka ♥

36 komentarzy:

  1. Ciekawe zamówienie :)
    Najbardziej podoba mi się sukieneczka.
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe rzeczy wybrałaś, najbardziej podoba mi się ta hiszpanka :) Ja też uwielbiam bluzki tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej podoba mi sie ta biala bluzeczka-+ masz sliczne dlonie :D <3

    nowy post <3 http://justemsi.blogspot.com/2017/06/stars-are-among-us.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi dię całe zamówienie, jednak hiszpanka podbiła moje serce!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna ta hiszpanka :3
    reszta też, choć szkoda, że doszukałaś się w nich minusów :/
    udanych wakacji!
    pozdrawiam i zapraszam ♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę świetne zamówienie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. biała bluzka pasuje do wszystkiego, świetne :)
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna bluza, już ją uwielbiam ! xD
    Hiszpanka również jest extra na lato :)
    Tak, rozumiem cię. Do mnie też nie dochodzi, że już są wakacje...
    Ale mam nadzieję, że miło ci upłyną :D
    Pozdrawiam!

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna, klasyczna bluzka! Takie uwielbiam najbardziej! Ja też jeszcze nie uświadomiłam sobie do końca tego, że mam aż 2 miesiące wolnego!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo jejku jaka cudna bluzeczka <3
    po klikane w linki
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  11. sukienka elegancka! :) szkoda, że tak grzeje ;) poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już czuję wakacje i fakt, że od szkoły tak daleko jest cudowny :D Hiszpanka jest naprawdę piękna! Krój, kolor - wszystko mi się podoba :) Sukienka totalnie nie w moim stylu noi moim zdaniem kompletnie nie nadaje się na lato :D Gratuluję współpracy.
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Na prawdę świetna bluza. Od jakiegoś czasu szukam takiej :)
    https://claudiine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Biała bluzeczka jest cudowna i bardzo modna w tym sezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzka jest świetna :)


    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/06/new-things-from-sammydresscom.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy :D
    Bardzo fajna hiszpanka :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam hiszpanki, a Twoja jest naprawdę piękna! <3
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hiszpanka świetna:)

    Pozdrawiam,
    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne rzeczy! O tej stronie wcześniej nie słyszałam, a wydaje się dość fajna.

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  20. (Linku niestety, ale nie wstawiłam, bo szukałam tej bluzki po sklepie

    OdpowiedzUsuń
  21. Górna krawędź jest tak piękna i wspaniała !! Kocham to!!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .