piątek, 7 lipca 2017

15 Zastosowań oleju kokosowego

♥ Witajcie Kochani ♥

W końcu zmieniłam swoje zdjęcie profilowe, które prosiło się już o zmianę. Przez to troszkę odnowiłam wygląd bloga.
Pogoda u mnie średnio dopisuję, ponieważ raz jest słońce a raz deszcz, więc nie ma jak zrobić fajnych zdjęć na dworze.
Długo nie było postów typu ,,beauty'' dlatego postanowiłam, że dziś napisze zastosowania cudownego oleju kokosowego.
Każda z Was zapewne zna ten cudowny olej, który jest dobry do wszystkiego. Dziś właśnie w 15 punktach napiszę Wam zastosowania o których słyszałam, które testowałam i które polecam.
♥ Zapraszam do dalszego czytania ♥
1.
 Zastosowania w kuchni np. Jako olej do smażenia, czy do posmarowania na kanapkę.
2.
Jest podobno dobry na ugryzienia komara, pogryzione miejsce posmaruj olejem i podobno zniweluje swędzenie i doda przyjemny efekt chłodzenia. 
3.
Jako odżywka do rzęs i brwi. To  doskonale znam i bardzo polecam, wystarczy przed pójściem spać nałożyć sobie trochę oleju na rzęsy za pomocą wacika, patyczka lub palców. Musisz tylko uważać by nie wpadł do oka, nic się nie stanie, ale będziesz widzieć taką mgiełkę która po kilku minutach zniknie.
4
Zabezpieczenie skórzanych torebek. Nie testowałam tego, ale podobno odnawia skórzaną torebkę i chroni przez uszkodzeniami, przez co ładnie się prezentuję i błyszczy.
5.
Do wybielania zębów, podobno wystarczy ssać jedną stołową łyżkę dziennie. Po około 2 tygodniach widać efekty.
6
Świetna odżywka do włosów i paznokci. Szczerze polecam, regeneruję i odżywia, przez co włosy i paznokcie są zdrowsze.
7.
 Jako krem do golenia, wtedy maszynka nie podrażnia skóry i nie wywołuję zaczerwienienia.
8. 
Jako krem nawilżający do bardzo suchych rąk i ust, olej szybko się wchłania i nasze dłonie nie są po nim tłuste, chyba, że przesadzisz z ilością.
9.
 Dodatek do kąpieli, wystarczy odrobinę oleju dodać do wody, skóra będzie nawilżona i będzie błyszczeć.
10.

 Środek do demakijażu, wystarczy dać łyżeczkę oleju na wacik i zmyć makijaż, nie podrażnia skóry i nawilża ją.
11.
 Można go użyć jako krem przeciwsłoneczny,  można się smarować samym olejem lub dodać do swojego kremu.
12
Można zrobić z niego pomadkę, wystarczy kredki świecowe rozpuścić i dodać do łyżeczki oleju. Nie testowałam, ale podobno dziewczyny chwaliły to.
13.
Środek przeciw komarom, do roztopionego oleju dodajemy olejek cytrynowy.
 14
Peeling do ciała, do oleju dodajemy łyżkę cukru i peeling gotowy, można dodać też ulubione olejki.
15.
Pasta do zębów. Wystarczy do oleju dodać odrobinę sody oczyszczonej (pamiętajmy, że soda niszczy szkliwo) i trochę soli morskiej.


Mam nadzieję, że post Wam się podobał.
Życzę udanego weekendu
Julaa Julka ♥

76 komentarzy:

  1. Używam oleju kokosowego do olejowania włosów i paznokci. Czasem zdarza mi się użyć go w kuchni. Nie słyszałam o kilku zastosowaniach. Bardzo przydatny post :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam kiedyś oleju kokosowego ale niestety nie potrafiłam być systematyczna :/
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Olej kokosowy ma naprawdę wiele zastosowań, ale póki używałam go tylko do włosów. Chyba nawet nie odważyłabym się wykorzystać go m.in. do mycia zębów. ;)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely post dear, I'm also in love with the photos ♥
    I'm following you, would you like to follow me back, I would be glad and we can become good blog friends? ^_^
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, nie wiedziałam, że można go zastąpić jako krem do opalania! Muszę wypróbować, tylko niech w końcu pojawi się słońce... :(

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że jest dobry na ugryzienia komara. Muszę spróbować bo ostatnio strasznie mnie pogryzły. Świetny post!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ma naprawdę wiele zastosowań o których nie wiedziałam ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  8. Co do włosów nie jest pewna jego skuteczności.. olejki kokosowe bardziej wysuszają włosy, więc nie dla każdego się on nadaje 😊
    WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam szczerze, że zawsze myślałam, że olej kokosowy nadaje się tylko do kuchni, no, może ewentualnie jako składnik jakiegoś kosmetyku czy maseczki, nie sądziłam jednak, że może być chociażby na ukąszenia komarów... ;) No cóż, człowiek uczy się przez całe życie.
    Pozdrawiam!
    Haniko
    http://www.przygodyashley.net/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam olej kokosowy, bardzo fajny i przydatny post:)

    http://sandziv.blogspot.com/2017/07/moja-pierwsza-wishlista-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam olej kokosowy! Przeważnie używam go do kąpieli albo na włosy, jednak słyszałam też, że można nim nabłyszczać liście kwiatów.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com
    POLUB SPIKED SOUL NA FACEBOOKU


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tym nabłyszczaniu też słyszałam :)

      Usuń
  12. az chyba kupie, zaciekawilas mnie:)

    Zapraszam na nowego posta:) R E Y V Z

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy post, nie wiedziałam, że olej kokosowy ma aż tyle zastosowań.
    Spróbowałabym z tym wybielaniem zębów :>
    Pozdrawiam!
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam olej kokosowy :)
    Można go użyć do wszystkiego :) Sama kiedyś pisałam o nim na blogu.
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja jednak pozostane przy smażeniu na nim, bo do moich włosów sie nie nadaje ;)

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam olej kokosowy :) Nie słyszałam o tym, że działa na ukąszenia komara, ale chętnie wypróbuję :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znałam wszystkich tych zastosowań. Ja na ugryzienia komarów używam pastę do zębów :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. 4 bym sie bała testować, a co do 10 - to dobry pomysł, ale nie do cery trądzikowej, bo niestety ale olej kokosowy zapycha :(

    OdpowiedzUsuń
  19. O kilku zastosowaniach nie wiedziałam, więc się przyda. A co do pomadki, to kredki świecowe tylko bardzo dobrej jakości!

    MÓJ BLOG
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post dear! Love your blog <3

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  21. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  22. ja używam do pielęgnacji ciała:)pięknie pachnie, mój ulubiony
    co powiesz na wzajemna obs? daj znać, buziole:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Great post! Photos are amaizing!
    If you want that we follow each other,let me know by leaving a comment,and also hope you'll click on link at the end of my last post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/07/simple-summer-outfit-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo dużo czytałam o oleju kokosowym, ale takich rzeczy nie wiedziałam :D bardzo mnie zaciekawiło to, że służy także jako środek do demakijażu
    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Używam olej kokosowy na twarz. Świetnie się sprawdza też na włosy i paznokcie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wiedziałam o tylu zastosowaniach oleju kokosowego :)
    Bardzo fajny post.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Super pomysły na olej kokosowy :) ja szukam jakiegoś dobrego olej naturalnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olej kokosowy polecam z całego serca ♥

      Usuń
  29. Ostatnio dużo się słyszy o tym oleju kokosowym, chyba w końcu muszę go wypróbować na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Słyszałam ale nie stosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie wiedziałam że można go używać na tyle sposobów...☺
    Sama go używam przed farbowaniem włosów,aby farba nie podrażniła skóry głowy-do tej pory sprawdza się rewelacyjnie 😘
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zmiany przydadzą się każdemu! Twój blog wygląda po nich naprawdę cudownie! Co do tematu, znałam wszystkie, bo interesuję się tym tematem od dawna. Ja najczęściej używam ten olej jako odżywki do rzęs i przy tworzeniu maseczek i peelingów domowej roboty ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo przydatny post. Sporo się dowiedziałam :)
    Ja używałam tego olejku tylko na włosy :D

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  34. Normalnie olej cud, jednak przyznam, że to z wybielaniem zębów mnie zaskoczyłaś
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam dokładnie ten sam olej kokosowy ^^ To wspaniała rzecz! Ma tyle zastosowań, ja używam go najczęściej w kuchni i na włosach, na nich sprawdza się najlepiej :) rewelacyjny i bardzo pomocny post <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Chyba jestem jedyną osobą, która jeszcze nigdy nie miała do czynienia z olejem kokosowym, haha :D Muszę go w końcu kupić!

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja stosuje swój olej do brwi. Naprawdę mi pomaga.
    Pozdrawiam :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  38. Nigdy nie stosowałam oleju kokosowego, więc już najwyższy czas, żeby go w końcu kupić i wypróbować. Jak widać ma on wiele zastosowań, myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  39. Używam i stosuje :) Jest świetny na włosy, a po rozjaśnianiu bardzo był mi potrzebny:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie pomyślałam o dodaniu go do kąpieli, dzisiaj to przetestuje :D

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Co chwilę czytam o jego zaletach, a sama nigdy nie miałam okazji go do niczego używać. Chyba w końcu muszę uwzględnić go w swoich zakupach i wypróbować:)


    personalna galaktyka absurdu

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja używam oleju kokosowego głównie w kuchni, ale czasem smaruję nim skórki paznokci po robieniu hybrydy. Dzięki temu mam cały czas długie i wogóle się nie łamią :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  43. Olej kokosowy to lek na całe zło tego świata, hahah :D Świetny post ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie :)
    MÓJ BLOG FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam olej kokosowy! ;) stosuję go na twarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Oo, super! Muszę koniecznie kupić ten olej :)

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  46. Przydatny post, o kilku zastosowaniach nie wiedziałam :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam olej na jego bazie tworze dezodorant w sztyfcie i w kremie na prawdę polecam , świetnie i konkretnie rozpisałaś zastosowanie koksowego oleju <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Zamówiłam kiedyś olej kokosowy z myślą o stosowaniu na włosy, ale wyglądały po nim tragicznie.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .