piątek, 14 lipca 2017

Produkty do Twarzy Yourshine.pl

♥ Witajcie Kochani ♥

Parę tygodni temu przyszła do mnie paczka od Yourshine.pl z produktami do twarzy.
Troszkę czasu musiało minąć zanim je  dokładnie przetestowałam, ponieważ nie mogłam używać ich zbyt często.
Maseczki przetestowałam co oznacza, że pora na moją recenzję.
Niektóre zdjęcia są średniej jakości za co przepraszam, ale miałam problemy techniczne.

♥ Zapraszam do dalszego czytania ♥
Paczka przyszła do mnie bardzo szybko a produkty były dobrze i starannie zapakowane.
W paczce znajdowały się maseczki do twarzy, przede wszystkim były w płachcie, ale były też jako zwykła maseczka w kremie i w formie żelowej płachty.






Sklep w asortymencie, posiada wiele świetnych kosmetyków np. Kosmetyki do makijażu, do pielęgnacji skóry, peelingi, kremy, odżywki. Dlatego każdego serdecznie zapraszam. Może znajdziesz coś dla siebie :)
Ja w posiadaniu akurat miałam
Maseczki w płachcie owocowe i aloesową, maseczki w płachcie, które imitują jakieś zwierzę, dwie maseczki w kremie (czarną i białą) i żelowe płachty na usta i pod oczy




 Moją ulubioną z pewnością była żelowa maseczka na usta, ponieważ świetnie nawilżyła mi je, była łatwa do założenia i ściągnięcia. Miała efekt chłodzenia.
 Po ściągnięciu  kolorowego opakowania wyglądała tak:

Każda maseczka posiada specjalnie naklejoną karteczkę w języku polskim z instrukcją użytkowania i właściwościami. Niektóre posiadają też ilustrowaną instrukcje zakładania maseczki,
Aplikacja ich jest bardzo prosta, wyciągamy z opakowania i nakładamy na twarz :)



 Maseczki są delikatne, nie podrażniają skóry, nie powodują zaczerwień, ani swędzenia- mówi Wam to osoba z bardzo wrażliwą cerą :) 
Jednakże, gdyby wystąpiły jakieś reakcje, trzeba niezwłocznie ściągnąć maseczkę.
Nie jestem pewna co do maseczek w kremie, ponieważ tej maseczki nie używałam, bo po nałożeniu maska twardnieje i staje się twardą skorupą i bałam się, że podrażni mi skórę.

Czy jestem zadowolona z używania produktu ?
Tak, skóra była bardzo nawilżona, odświeżona i promienista, płachty są bardzo mocno nasączone tym płynem i dużo pozostaje w opakowaniu. Aby tego nie marnować, warto posmarować okolice szyi, czy nawet dłonie. Polecam też Wam, ubrać na głowę jakąś opaskę lub bandankę, ponieważ kiedy maska będzie na włosach, one stają się sztywne i tłuste.

Gdybym miała ocenić produkty z pewnością dałabym im 6+ :)

 Na samym końcu Chciałabym też podziękować Doris 
ponieważ, wygrałam u niej losowanie i otrzymałam od niej niespodziankę :)



Mam nadzieję, że dzisiejszy Post Wam się podobał.
Mam w planie zrobić kolejne Q&A, więc możecie zadawać mi pytania :)
 
Serdecznie Pozdrawiam :) 
Julaa Julka ♥♥








60 komentarzy:

  1. nigdy nie używałam maseczek w płachcie ;(
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe te maseczki, moja cera byłaby mi za nie wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zachęcająco wyglądają:) osobiście kocham testować takie produkty

    https://wiktoriaotto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super maseczki :) Chciałabym przetestować :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  5. Chce te maseczki :3, super zamówienie.
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudowności <3 Maski Pil'aten bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że zaciekawiłaś mnie tymi maseczkami ^^ Cieszę się, że przesyłka doszła w całości :) Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ich opakowanie jest bardzo urocze. :D Po prostu cudowne.
    Nie używałam ich, ale widziałam już tą maseczkę na usta.

    Zapraszam!
    Fanfiction - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham maseczki w płachcie, a te jeszcze cudownie wyglądają :)
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Maseczki są moją największą miłością, koniecznie musze wypróbować!

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam dużo recenzji o tych maseczkach :D Wydają się fajne.
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam maseczki do twarzy :) te wydają się świetne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju ile fajnych masek <3
    Pozdrawiam
    wojciechowska-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ale super! koniecznie muszę wypróbować te maseczki:D
    katemi21.blogspot.com - mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Hey! I am new at your blog (: I am following you now(;
    I hope you can visit mine and follow me back (; Have a good day!

    OdpowiedzUsuń
  16. Tyle maseczek w jednym miejscu... dla każdej dziewczyny to raj ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile maseczek *o*
    Pytania do Q&A:
    1. Czym najlepiej ci się rysuje?
    2. Masz ulubioną firmę do przyborów plastycznych? np. KOH-I-NOOR
    3. Masz jakieś zwierzę?
    4. Jaki jest twój ulubiony kolor?

    Pozdrawiam cieplutko,
    zlodziejka-zapisanych-stron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ile maseczek, pozazdrościć
    obserwujemy?
    https://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam o tych maskach wiele razy, wydają się fajne :D

    xxPozdrawiam,

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/07/wishlista-zaful-stroje-kapielowe.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello dear :)
    You have a really stunning blog :)
    Would you like to support each other? :)
    Let me know and I will follow you with great pleasure! <3
    xoxo

    http://itsallabouttheglowxoblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ile maseczek *-* raj na ziemi :D mialam kiedyś taką maseczkę tą animal z pieskiem :D bardzo fajnie się u mnie sprawdziła :D pozdrawiam i zapraszam :D
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  22. Te usta smiesznie wygladaja gdy się je zaaplikuje :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/gray-top-z-odkrytymi-ramionami.html

    OdpowiedzUsuń
  23. ojej ile testowania<3 jest o czym pisać
    co powiesz na wzajemną obs? daj znać:* buziole

    OdpowiedzUsuń
  24. Słyszałam wiele dobrego o tych maseczkach, sama muszę kupić te nawilżające maski na usta :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnio pokochałam maseczki, chciała bym te przetestować:D
    https://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam takie maseczki :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeszcze nie używałam tego typu maseczek, ale mam w planach je wypróbować. :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjecia i super blog!

    Coś czuję. że będę wpadała tu częściej *.*

    Co powiesz na wspólną obs ? :) ( Daj znać u mnie na blogu)
    Zapraszam do siebie <3
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne te maseczki, a opakowania są takie urocze, muszę kiedyś wypróbować
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Spora dawka widać, że fajnych maseczek
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  31. Musze wypróbować te maseczki <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Post idealny dla mnie - kocham maseczki! http://main-drag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Wydają się ciekawe ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy nie używałam tych maseczek :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Zaintrygowałaś mnie maseczką na usta...:)
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Zaciekawiły mnie te maseczki :)
    Chętnie przejrzę ofertę sklepu.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawe maseczki. Ja bym z chęcią przetestowała tą na usta.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam takie azjatyckie maski *.* <3
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Jejku ile świetnych maseczek!;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Z ciekawości aż zajrzę do tego sklepu bo uwielbiam maseczki, szczególnie te w płachcie ;p

    Nowy blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajne :) Właśnie zdałam sobie sprawę z tego, że dawno żadnej maski nie używałam... trzeba to nadrobić! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Chętnie bym przyjęła te produkty do testowania. :)
    Jeśli chodzi o pielęgnacje jestem zdecydowanie na tak :)
    Ale miałam okazje przetestować taką samą maseczke żelową na usta i zgodzę się z Tobą, świetnie nawilża ale jak dla mnie to lepiej zainwestować w dobrą pomadke do ust niż kupować tą maseczkę.
    Ale to tylko moje zdanie :)
    + Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Maseczki zwierzaczki są przeurocze!


    joannaszymczakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .