piątek, 21 lipca 2017

♥ Zamówienie od Rosegal ♥

♥ Witajcie Kochani ♥

Parę dni temu przyszła do mnie paczuszka od Rosegal, sklep posiada duży asortyment i wiele ciekawych rzeczy, które każdego zainteresują. Zrobiłam parę zdjęć, miałam w planie zrobić je na dworze, ale niestety pogoda najwyraźniej mi na to nie pozwalała.
Przesyłka przyszła szybko, po około 2 tygodniach miałam ją już w domu.
Zamówienie jest fajne i uważam je za udane ♥
♥ Zapraszam do dalszego czytania ♥

Zamówiłam torebkę z napisem ,,Smile'' i dwa naszyjniki z dmuchawcami w środku.
Wszystkie rzeczy są porządnie zrobione i prezentują się równo dobrze jak na zdjęciach na stronie.
Co do torebki, bałam się, że będzie malutka, ale przyszła taka jaką chciałam :)






 Najbardziej podoba mi się naszyjnik z dmuchawcami, ładniej to wygląda w rzeczywistości, bo na zdjęciu te dmuchawce nie wyszły zbyt korzystnie.
Gdybym miała ocenić całe zamówienie, dałabym 5/5


Zadawajcie Pytania do Q&A ♥
Mam nadzieję, że dzisiejszy post Wam się podobał
Pozdrawiam
Julaa Julka

53 komentarze:

  1. Ciekawe rzeczy, jeszcze nigdy nie widziałam
    takich naszyjników. Przyznam, że oryginalnie :D
    Miłego dnia!

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest ten naszyjnik z dmuchawcem <3 Nie mogę się napatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się te naszyjniki 😊
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice one my dear. Do you want to follow each other ?

    http://tembelprenses.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  5. Naszyjnik z dmuchawcem jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna torebka <3
    po klikane w linki
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  7. ten drugi naszyjnik z dmuchawcem bardzo mi się spodobał!

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne rzeczy zamówiłaś, pomagam - 9,63$, 1,99$, 3,28$ :)

    Klikniesz też u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  9. A u mnie ostatnio na dworze bardzo przyjemnie i słonecznie więc zdjęcia na zewnątrz jak najbardziej mogę robić :) Ciekawe naszyjniki :) No, i świetna ta hiszpanka, chociaż nie z zamówienia :)
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zamówienie.
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy naszyjnik jest prześliczny :)
    http://healthycamomile.blogspot.com/2017/07/5-posikow-dziennie-prawda-czy-mit.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna torebka :)
    Świetny post, czekam na kolejne!
    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    https://marianna-i-kot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Naszyjniki są przepiękne!
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękne naszyjniki ,*,*


    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście ten ostatni naszyjnik jest przesliczny :)
    Ostatnio kupilam sobie podobna torebke, ale bez napisow. Zwykla czarna i co najwazniejsze , praktyczna :) pozdrawiam

    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeurocza torebka! :D

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie noszę biżuterii, ale za to torebki zawsze się przydają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię ten sklep, zawsze znajdę w nim coś dla siebie :) Ciekawe zamówienie, mam dokładnie ten sam naszyjnik z napisem "wish" :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne rzeczy, naszyjnik śliczny :) Ja też sobie ostatnio zamówiłam od nich torebkę :)pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zamówienie:) Fajne oryginalne naszyjniki, nigdy jeszcze takich cudeniek nie widziałam. Torebka też robi wrażenie i nie jest niczego sobie :) Pozdrawiam Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Naszyjniki są genialne, będą pasować do wielu ciekawych stylizacji ☺

    OdpowiedzUsuń
  22. Orginalne naszyjniki, nie miałam z takimi jeszcze styczności :D

    beyourselfthreel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Osobiście bardzo lubię ten sklep ;) sama ostatnio dostałam od nich przesyłkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Te dmuchawce są naprawdę intrygujące! Na żywo muszą wyglądać magicznie! Gratuluję współpracy, kochana!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Naszyjnik sztos! Torebka również bardzo fajnie wygląda. Super zdjęcia i gratuluję współpracy!

    Zapraszam!
    https://happily-pink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo dobrze, że jesteś zadowolona w stu procentach z zamówienia- osobiście unikam internetowych zakupów ze względu na ich nieprzewidywalność. c:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo podobają mi się te dmuchawce :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne rzeczy,z chęcią bym je przygarnęła.Osobiście najbardziej podoba mi się torebka,jest świetna! :)
    chemiczna-pilotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne zamówienie :)
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajne rzeczy, najbardziej spodobały mi się naszyjniki. Przyznam szczerze, że nie wiedziałam o tej stronie, koniecznie muszę tam zajrzeć.
    https://xmovist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten ostatni wisiorek bardzo oryginalny i ciekawy :)
    pozdrawiam!

    Co powiesz na wspólna obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  32. gdzie kupilas ta sukienke bo szukam jej po sklepach i nie umiem znalezc ?:D
    obserwujemy? pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją w Chińskim Markecie w Swoim mieście.

      Usuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .